REGULAMIN HOTELOWY

⦁    Właścicielem i  administratorem Hotelu Rabbit Hole jest OLIMP WARMIŃSKA Krężel Kowalska Krzysiek spółka komandytowa z  siedzibą w  Kielcach, 25-209, ul.Rakowska 8N, NIP: 6572914477, REGON: 260775461, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonej przez Sąd Rejonowy dla m. Kielce.
⦁    Regulamin hotelu stanowi zasady wynajęcia pokoi.
⦁    Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00. 
⦁    Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę. 
⦁    Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku w wysokości 100% wartości pobytu, brak wpłaty spowoduje anulowanie rezerwacji. Numer konta bankowego na które należy uiścić zadatek za pobyt w  Hotelu, usługobiorca otrzymuje droga elektroniczną wraz z potwierdzeniem rezerwacji. 
⦁    Płatności realizowane są bezpośrednio w  trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później na rachunek bankowy. Rezerwacja uważana jest za dokonaną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku w wysokości wskazanej w pkt 5 powyżej. 
⦁    Autoryzację kart kredytowych oraz rozliczenie płatności udostępnione na stronie Hotelu: ⦁    www.rabbit-hole.com.pl obsługuje podmiot zewnętrzny poprzez bezpośrednie połączenie z  serwerem agenta rozliczeniowego kart płatniczych ( przelewy24). 
⦁    W  celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się opiekunem hotelu 570072720 lub mailowo rabbitholekielce@gmail.com 
⦁    Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona w  sposób określony w  pkt 8 co najmniej na 3 dni przed planowanym przyjazdem do Hotelu Rabbit Hole, a w przypadku świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia i Sylwestra, Targów odbywających się na terenie Targów Kielce na 14 dni przed przyjazdem, natomiast w przypadku długich weekendów, wakacji i ferii na 7 dni przed przyjazdem. 
⦁    Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe jeżeli zostało zgłoszone w  sposób określony w pkt 8 co najmniej na 3 dni przed planowanym przyjazdem do Hotelu Rabbit Hole, a w przypadku świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia i Sylwestra, Targów odbywających się na terenie Targów Kielce na 14 dni przed przyjazdem, natomiast w przypadku długich weekendów, wakacji i ferii na 7 dni przed przyjazdem. 
⦁     W  takim przypadku – Usługodawca zwróci Usługobiorcy wpłacony zadatek na to samo konto bankowe, z  którego Usługobiorca dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy Usługodawcy, w  terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji rezerwacji z  potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot zadatku.
⦁    W  przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w  pkt 10 lub w przypadku niepojawienia się Usługobiorcy w Hotelu Rabbit Hole w terminie rozpoczynającym pobyt – zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez Usługodawcę. 
⦁    Skrócenie pobytu w Hotelu Rabbit Hole jest traktowane jak rezygnacja po terminie określonym w  pkt 10  i  wiąże się z  uregulowaniem należności za cały deklarowany czas pobytu. 
⦁    Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić opiekunowi hotelu do godziny 08:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.  Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
⦁    W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie doby hotelowej Hotel ma prawo obciążyć Gościa za całość pobytu.
⦁    Hotel ma obowiązek zapewnić: 
⦁    warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa; 
⦁    bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych; 
⦁    sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego  obecności tylko wówczas gdy wyrazi na to zgodę.
⦁    Reklamacje Usługobiorca można przesyłać na adres e-mail:rabbitholekielce@gmail.com; bądź pisemnie na adres Usługodawcy. 
⦁    Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji. 
⦁    Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy. 
⦁    Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji. 
⦁    Hotel pełni serwis pokoi w czasie pobytu  na życzenie gościa
⦁    Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
⦁    Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
⦁    Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
⦁    Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działań dzieci na mieniu i sprzęcie hotelowym.
⦁    Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi. 
⦁    Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
⦁    Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
⦁    W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
⦁    Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
⦁    Na terenie całego Hotelu, we wszystkich pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych i odpowiednio oznakowanych. 
⦁    W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu określonych w paragrafie pkt. 18 Gość zobowiązany jest uiścić karę pieniężna w wysokości 500 zł brutto najpóźniej w dniu wymeldowania się i wyjazdu hotelu. Kara pieniężna nie dotyczy innych roszczeń finansowych związanych z nieprzestrzeganiem powyższych ustaleń tj. kosztami interwencji Państwowej Straży Pożarnej. 
⦁    Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
⦁    Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę i koszt gościa na wskazany adres. W innym przypadku Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
⦁    Na terenie obiektu istnieje możliwość korzystania z sieci  bezprzewodowej, hasło: rabbitkielce
⦁    Hotel dopuszcza możliwość korzystania z usług noclegowych Gości ze zwierzętami domowymi (koty, psy) po uprzednim spełnieniu następujących warunków:
⦁    zgłoszeniu przy przyjeździe do hotelu tego faktu opiekunowi hotelu
⦁    uiszczenia odpowiedniej opłaty wg obowiązującego cennika
⦁    przedłożenia w recepcji aktualnych odpowiednich zaświadczeń weterynaryjnych o stanie zdrowia zwierząt
⦁    dopełnienie przez właściciela wszelkich obowiązujących przepisów związanych z przebywaniem zwierząt w miejscach publicznych
⦁    Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę.