⦁ Właścicielem i administratorem Hotelu Rabbit Hole jest OLIMP WARMIŃSKA Krężel Kowalska Krzysiek spółka komandytowa z siedzibą w Kielcach, 25-209, ul.Rakowska 8N, NIP: 6572914477, REGON: 260775461, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonej przez Sąd Rejonowy dla m. Kielce.
⦁ Regulamin hotelu stanowi zasady wynajęcia pokoi.
⦁ Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00.
⦁ Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
⦁ Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku w wysokości 100% wartości pobytu, brak wpłaty spowoduje anulowanie rezerwacji. Numer konta bankowego na które należy uiścić zadatek za pobyt w Hotelu, usługobiorca otrzymuje droga elektroniczną wraz z potwierdzeniem rezerwacji.
⦁ Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji online lub dokonywane później na rachunek bankowy. Rezerwacja uważana jest za dokonaną, wyłącznie po wpłaceniu zadatku w wysokości wskazanej w pkt 5 powyżej.
⦁ Autoryzację kart kredytowych oraz rozliczenie płatności udostępnione na stronie Hotelu: ⦁ www.rabbit-hole.com.pl obsługuje podmiot zewnętrzny poprzez bezpośrednie połączenie z serwerem agenta rozliczeniowego kart płatniczych ( przelewy24).
⦁ W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się opiekunem hotelu 570072720 lub mailowo rabbitholekielce@gmail.com
⦁ Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona w sposób określony w pkt 8 co najmniej na 3 dni przed planowanym przyjazdem do Hotelu Rabbit Hole, a w przypadku świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia i Sylwestra, Targów odbywających się na terenie Targów Kielce na 14 dni przed przyjazdem, natomiast w przypadku długich weekendów, wakacji i ferii na 7 dni przed przyjazdem.
⦁ Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe jeżeli zostało zgłoszone w sposób określony w pkt 8 co najmniej na 3 dni przed planowanym przyjazdem do Hotelu Rabbit Hole, a w przypadku świąt Wielkanocnych, Bożego Narodzenia i Sylwestra, Targów odbywających się na terenie Targów Kielce na 14 dni przed przyjazdem, natomiast w przypadku długich weekendów, wakacji i ferii na 7 dni przed przyjazdem.
⦁ W takim przypadku – Usługodawca zwróci Usługobiorcy wpłacony zadatek na to samo konto bankowe, z którego Usługobiorca dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy Usługodawcy, w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji rezerwacji z potwierdzeniem numeru konta bankowego na który dokonany ma zostać zwrot zadatku.
⦁ W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt 10 lub w przypadku niepojawienia się Usługobiorcy w Hotelu Rabbit Hole w terminie rozpoczynającym pobyt – zadatek w rozumieniu art. 394 k.c. ulega zatrzymaniu przez Usługodawcę.
⦁ Skrócenie pobytu w Hotelu Rabbit Hole jest traktowane jak rezygnacja po terminie określonym w pkt 10 i wiąże się z uregulowaniem należności za cały deklarowany czas pobytu.
⦁ Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić opiekunowi hotelu do godziny 08:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
⦁ W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie doby hotelowej Hotel ma prawo obciążyć Gościa za całość pobytu.
⦁ Hotel ma obowiązek zapewnić:
⦁ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
⦁ bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych;
⦁ sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi na to zgodę.
⦁ Reklamacje Usługobiorca można przesyłać na adres e-mail:rabbitholekielce@gmail.com; bądź pisemnie na adres Usługodawcy.
⦁ Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
⦁ Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.
⦁ Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
⦁ Hotel pełni serwis pokoi w czasie pobytu na życzenie gościa
⦁ Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
⦁ Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
⦁ Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu
⦁ Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działań dzieci na mieniu i sprzęcie hotelowym.
⦁ Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
⦁ Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
⦁ Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
⦁ W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 7:00. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00.
⦁ Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
⦁ Na terenie całego Hotelu, we wszystkich pokojach hotelowych obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych i odpowiednio oznakowanych.
⦁ W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu określonych w paragrafie pkt. 18 Gość zobowiązany jest uiścić karę pieniężna w wysokości 500 zł brutto najpóźniej w dniu wymeldowania się i wyjazdu hotelu. Kara pieniężna nie dotyczy innych roszczeń finansowych związanych z nieprzestrzeganiem powyższych ustaleń tj. kosztami interwencji Państwowej Straży Pożarnej.
⦁ Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
⦁ Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na prośbę i koszt gościa na wskazany adres. W innym przypadku Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
⦁ Na terenie obiektu istnieje możliwość korzystania z sieci bezprzewodowej, hasło: rabbitkielce
⦁ Hotel dopuszcza możliwość korzystania z usług noclegowych Gości ze zwierzętami domowymi (koty, psy) po uprzednim spełnieniu następujących warunków:
⦁ zgłoszeniu przy przyjeździe do hotelu tego faktu opiekunowi hotelu
⦁ uiszczenia odpowiedniej opłaty wg obowiązującego cennika
⦁ przedłożenia w recepcji aktualnych odpowiednich zaświadczeń weterynaryjnych o stanie zdrowia zwierząt
⦁ dopełnienie przez właściciela wszelkich obowiązujących przepisów związanych z przebywaniem zwierząt w miejscach publicznych
⦁ Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę.